Vážený pane Králi,
Reaguji na stížnost pana Diviše ze dne 2.9.2011.
Mrzí mne, že pan Diviš nebyl spokojen s objednaným jídlem. Tímto se omlouvám za kvalitu a množství.
Špagety po uhlířsku byly v jídelním lístku též 8.6.2011 na oběd, ze strany hostů nebylo připomínek.
Co se týká polévek, je naším zájmem, aby hosté byli spokojeni, a určitě polévky neředíme.
Děkuji za podnět, pravděpodobně bude problém v tom, že polévky jsou na soboty, neděle a večeře zchlazovány a utrpí tím na konzistenci. Osobně dohlédnu na to, aby se tento nedostatek neopakoval.
Vzhledem k tomu, že v poslední době je tato připomínka ke stravování v Eurest Valeo již v pořadí druhá, dovoluji si Vás pozvat na vyvařující závod Hlinsko, včetně dalších zástupců z Valea, a pana Diviše, s tím, že se Vám zde budu plně věnovat, a seznámím Vás s přípravou a expedicí jídel na výdejnu u Vás ve Valeu.
Dále pak navrhuji na zvážení, některé inovace vedoucí ke zlepšení spokojenosti Vašich hostů se stravováním o sobotách, nedělích a nočních směnách.
- Sjednocení menu na oběd i večeře stejné druhy jídla
- Zařazení do nabídky jednodušších minutkových jídel, v návaznosti na omezené technologické vybavení výdejny
- Zařazení jednodušší formy Výběrového salátu jako jídlo v sobotu a v neděli (sýrový talíř, salámový talíř)
- Zařazení „Náhradního jídla“, v případě, že si hosté nevyberou, nebo jsou časově omezeni
-Bageta s sebou
Prosím o Vaše vyjádření, k výše uvedeným návrhům.
Jsem ráda, že vzájemně komunikujeme a můžeme tak odstranit nedostatky, které jsou připomínkovány.
Našim zájmem je Vaše spokojenost a věřím, že nám zachováte přízeň.
S úctou
Eva Klepetková
Vedoucí restaurace
EUREST Megatech (ETA) Hlinsko Tel.: 731 438 273